Monday 30 October 2017

Dean saunders forex handel


Dean Saunders Review. Ive faktiskt kontrollerat genom de tidigare tillfällen Ive använde 10MFWB och räknade 7 vinnande 12 förlorande trades Det fanns några breakeven annullerade order Några av de vinnande affärer var enorma så att de kan täcka förlusterna Det var lite komplicerat att mäta prestandan som Jag använde samma positionsstorlek oavsett stoppförlust. Samplingsstorleken kan vara liten för vissa av er men det räcker för att jag har en grov idé. Jag tror inte att mina resultat var vad författarens handelssystem menade. Oavsett det här skiljer sig mycket från 60 -70 vinnande sats Dean hävdade Roligt är det att en annan webbplats som gjorde ett test gjorde mer än 60 vinnande ränta under ca tre månader för ungefär ett år sedan och riskerar 3 risk, medeltal 15 per månad vilket är bra men ändå annorlunda än vad Dean hävdade 5 4 veckor 20 månad som mycket konservativ Jag tror att dean baserar sig på 4-5 risk Jag tror också på webbplatsen tweaked systemet lite som att splittra positioner och ta några vinster först En annan webbplats menti Påed cirka 700 pips vinst över några månader Nu är detta ganska dyster men lönsamt med tanke på att vi handlar dagliga diagram och antalet pips vi riskerar per handel ligger i högt tiotals till mer än hundra. Denna prestation är ännu värre än den för. Jag rekommenderar att man inte bör distraheras av prickiga produktwebbplatser som hävdar dödlig noggrannhet oavsett vilken erfarenhetsnivå som gör SHOCKING mängder pengar, det kan vara sant om du börjar med en jämnare mer kapitalandel på bara 10 minuter om dagen Dessa branscher behöver jag fortfarande ca 30 minuter för att beräkna positionsstorlek, kolla efter korrelationer, se till etc men betraktas fortfarande som lite tid för mig, inte borde en posta recensioner här på grundval av några affärer som är lönsamma. Efter alla dessa test, Analys, granskning och referens av andra granskningswebbplatser Jag betygsätter härmed det 1 stjärna.2009-09-17 Ingen betyg Ok Ive försökte dekaner 10MFWB i ca 2 3 tillfällen med summintervall mellan dem och jag kan Säg att det är lönsamt Prisåtgärder med stödmotstånd och trendlinjer låter rimliga men jag vet inte om det kommer att fungera obestämt Han påstår 5 ROI varje vecka är konservativ Arbeta matematiken ut Jag vet inte hur sant det är eller vilken risk han använder för att få Att med hjälp av 3 risk behöver du verkligen ha kompatibla marknadsförhållanden Min e-post till honom frågade om detta gick obesvarat Jag såg någon posta någon annanstans att han stal systemen från james16 Om du är en vanlig på ForexFactory forum kommer du att veta james16 Vet inte om dess Sant men jag vet en sak som båda har liknande metoder. Jag försökte sin Easy News Trader och gratis PowerBand en gång och jag fortsatte att få strängar för att förlora handelar. Inte helt rekommenderat eller lönsamt. Jag kan antingen säga att jag antingen är en otroligt olycklig person eller systemen har Har redan misslyckats vid tidpunkten för handel på grund av olika marknadsförhållanden När det gäller ENT har han resultatresultat i slutet kanske 2007 och mina resultat var helt olika Ferent Hans resultat är misstänkt eftersom antalet pips är alla i tiotals, du kommer inte få det när du använder trailing stannar enligt instruktioner åtminstone i MT4. Om systemen har misslyckats, bör Dean antingen uppdatera dem eller sluta sälja de värdelösa till Sluta slösa folk s ansträngning tid pengar. Om jag fortsätter med 10MFWB kan jag kanske posta här igen om resultatet nästa gång. Som betyg gör jag inte vad som ska sättas Läsare läser och bestämmer för er själva. Och jag glömde att säga det om PowerBand Och Easy News Trader, kan din instinkt eller mynt göra bättre. Jag har köpt Dean Saunders LMT Forex trading system nyligen Den nuvarande versionen är 1 8 Jag har handlat den live den 10: e Copyright All Rights Reserved Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter reserverade enligt amerikansk och internationell lag. Forex Powerband Dominator Review Dean Saunders. Forex Powerband Dominator Review Dean Saunders. To det bästa av vår kunskap Thi S produkt är inte längre tillgänglig. Publicera Clickbank Kostnad 129 med en 60 dagars pengarna tillbaka garanti Granskningsdatum januari 2010. Vad det säger på webbplatsen. Ja, han är tillbaka och Du är på väg att upptäcka ett dödligt noggrant marknadsdominerande Forex system. Ett system som aldrig har delats med någon och det är en dean har hållit under lås och nyckel i över 7 år, helt enkelt för att den är så kraftfull. Även om systemet aldrig har delats med någon, på något sätt kom ordet ut och numret Av samtal och e-postmeddelanden från människor som är desperata för att lära sig Forex Powerband Dominator fortsätter att växa och växa Orsakerna, det fungerar med noggrannhet, som urverk och på vilken tid som helst. Systemet är skyldigt i en lycklig upptäckt medan man experimenterar med otaliga tradingteorier. Fortsätter sedan att berätta en historia om hur jag hittade vad jag tror är ett av de bästa Forex-systemen på planeten. Vi kommer inte att omvärdera historien här, som vi inte tror att vi skulle kunna säga det bättre, men Det har en bra avslutning. Resultatet golvade mig, jag menar riktigt slår mig av min stol, låt mig gnugga för andningsgolv. Systemet har levererat 12 vinnande affärer i rad, inte bara en gång, stora vinnande streck är en vanlig förekomst Och snart kommer de också vara till dig Om du kan räkna med 3 Känn ett enkelt mönster och tryck på en knapp kan du tjäna pengar från Forex Powerband Dominator. Såsom en manual finns det ett urval av högkvalitativa videor av alla aspekter Av systemet som tar dig med handen genom hela processen, från att konfigurera dina diagram för att identifiera en inställning och inkassera på handeln Så enkelt kan en 10-årig använda den för att tjäna pengar. Paketet kommer med. Omfattande manuell videomodul 1 Platformskärm Videomodul 2 Systemmekanik Del 1 Videomodul 3 Systemmekanik Del 2 Videomodul 4 Systemvideomodulen 5 Positionshanteringsvideomodul 6 Live Trades Cheat Sheets. Motivationen bakom prissättningen förklaras enligt följande, med hjälp av Detta unika system kommer du bokstavligen att vara i topp 5 av handlare världen över. Det fortsätter jag kommer inte att förolämpa din intelligens som så många andra guru marknadsförare och börja med en löjligt högfigur och fortsätt att lägga en linje genom det som jag vill hjälpa Den lilla killen gillar dig De flesta människor skulle debitera dig i de höga hundratals eller till och med tusentals dollar för denna information och säker på att jag skulle tjäna massor av pengar, men jag har redan stor framgång och jag vill ge tillbaka något så kostnaden Är bara 129. Systemet rekommenderas för dagliga eller 4 timmars diagram Dekan använder personligen 4 timmars diagram, även om systemet kommer att fungera på vilken tid som helst, med undantag för 1 minuters diagram Betyg men du kan lätt genomsnitt 80 vinn och genomsnittlig vinst är mycket större än en förlust. Varje kartläggningspaket kan användas, så inga MT4 indikatorer eller mallar här. Inga testimonialer den här gången för dekan s produkt, anledningen är, Som jag sa tidigare Det här systemet är något som jag har hållit tyst de senaste 7 åren, bara mina närmaste vänner har någonsin sett det Intentionen är att vittnesmål kommer att komma från riktiga människor som börjar från början, handlar Forex och byter deras liv. Materialet. Handboken är 49 sidor lång och är, som förväntat av dekan, välskriven och omfattande De första dussintals sidorna täcker installationen och kartläggningens grunder så att de kan hoppas över av dem med tidigare erfarenhet. Där följer ett antal kapitel om supportresistans, trend Linjer, runda nummer, nyckelförskjutande medel och ljusformationer För det mesta väl förklarat material som är både sunt förnuft och kunskap till dem som inte är nya för handel. Systemet har två uppställningar, båda är ganska lika Och är främst baserade på Bollinger-band, Stochastics and Price-åtgärd. Som nämnts ovan utnyttjas även stödresistens, trendlinjer och rörliga medelvärden för att stödja handelsidentifieringsprocessen. Ändringar och stopp är tydligt definierade och målen baseras på Bollinger-band så De är också ganska tydliga.4 timmar och dagliga tidsramar rekommenderas för handel med detta system Även om det står att de som vill ha mer åtgärd kan falla ner till 1 timme eller till och med 15 minuters tidsramar. Delarna om handel och penninghantering Återigen, ge bra råd till de nya till trading. Worthy nämns de två Cheat arken, en för Buy set-ups och en för Sell set-ups. Dessa är en pager översikter över systemet och allt du verkligen behöver referens Om handel med det här systemet. Systemet är väldigt enkelt att sätta upp på ett halvt anständigt kartläggningspaket som stöder Flytta medelvärden, Bollinger-band och den stokastiska indikatorn. Handelsidentifiering är ganska mekanisk, säg 80, som En sådan tolkning av stöd och motstånd, trendlinjer och ljusbildning kommer till spel Som nämnts ovan är inlägg och stopp möjliga att bestämma med mål baseras i stor utsträckning på Bollinger-bandplatsen. Som många av er medvetna kan vi inte handla dagligen Ljus så vi gick med den andra rekommenderade tidsramen, 4 timmar Inget omtalning av vilka par som systemet passar bäst så vi trodde samma som vi handlade LMT Forex Formula på, USD CAD, NZD USD, EUR JPY, GBP JPY, AUD JPY , EUR CAD, GBP USD, AUD USD USD JPY, skulle vara lämplig. En av de sällsynta tillfällen som vi inte faktiskt använde ett system i realtid, inte på grund av brist på tid eller förtroende, mer en brist på villig Vi vid Systems for Traders var alla överens om att indikatorerna och grunderna i systemet är tekniskt lätta. De är så tekniskt ljuka faktiskt att vi alla i någon form eller form innehåller åtminstone några av de aspekter som redan finns i vår egen handel. Back-testing, a Snabbsökning de senaste månaderna, varierad b Mellan oss, 3 av oss utförde övningen Stort tack vare systemets diskretionära aspekter hade vi bara en 75 övergång av branscher där vi skulle ha tagit samma. Så det är inte alls ett 100 mekaniskt system. Baserat på ögonbollningen gjorde vi emellertid över de 9 paren på 4 timmars tidsramen var vi överens om att systemet i allmänhet skulle kunna vara lönsamt. Det andra vi alla var helt överens med var att resultaten varken golde oss Eller lämnade oss gasping för andning. Systemet har ljudkoncept, det är väl presenterat och kan väl vara till nytta för dem som är nybörjare. För de med mer erfarenhet skulle vi bli ganska förvånade om de inte var medvetna om att redan införliva vissa , Om inte alla, av koncepten, i någon form eller form i deras nuvarande handel. För att sammanfatta en bra utgångspunkt för de nya till handel Men det finns inget nytt här som inte kan erhållas fritt från de många Forex-resurserna där ute. Största skillnaden är att th E ljud och vanliga begrepp har konsoliderats och förpackats som ett komplett system och jobben är en bra för att vara ärlig. Till slut trodde vi alla att de nya till handel skulle förmodligen vara bättre med de 3 ankor och eller 3 Little Pigs Trading System Som gratis resurser, som i stor utsträckning baseras på MTF Trading-konceptet med flera tidsramar, tror vi bara att de ger ett mer stabilt byggblock. Vi hade ingen anledning att kontakta support så kan inte kommentera. PRO s Välskrivet och presenterat material Bra Marken för de nya till handel som vill ha en sund bas och ett komplett system för att bygga. KON s Det är främst vanliga handelsprinciper konsoliderade till en säljbar produkt men den presenteras bra Liknande material och teorier finns tillgängliga annorst gratis, liksom alternativ bas Strategier. Kom ihåg, dina kommentarer är viktiga Om du har använt eller bestämt dig för att använda det här systemet, vänligen bidra till samhället genom att rapportera tillbaka dina resultat. Medlemmar kan skriva och prenumerera på trådar l Jag får även ett mail varje gång vi lägger in en ny recension. Jag gillar verkligen din egen bokningstyp, väldigt intressant, och slutar posta eftersom det bara bara är värt att följa det, ser fram emot att bläddra mycket mer av Dina historier, hälsningar. Trokfullt hjälpte din artikel mig helt och hållet mycket i mitt högskoleuppdrag. Hattar som är felaktiga för dig, inträde ser djärvt ut i riktning mot mer relaterade artiklar utan dröjsmål som dess anekdot av mitt favoritämne att läsa. Skräck för min dåliga engelska Tack Du så mycket för ditt bra inlägg Ditt inlägg hjälpte mig i mitt högskoleuppdrag, Om du kan ge mig mer information, vänligen maila mig. köpta en forex nuvarande kampanjer 400 Bonus 400 Bonus i alla insättningar en bonus kommer att ge till kundens alla insättningar Denna bonus kan inte gå vilse men kan användas som hävstång att handla med, kundpositionerna kommer att stängas om kunden förlorar sin första insättning. LMT Forex Formula Review Dean Saunders. Forex Formula Review Dean Saunders. To T Han är bäst av vår kunskap Denna produkt är inte längre tillgänglig. Pubberare Clickbank Kostnad 149 med en 60-dagars pengarna tillbaka-garanti Granskningsdatum juni 2009. Vad det säger på webbplatsen. LMT står för Låg underhållshandel Webbplatsen erbjuder en beprövad 82 exakt Forex formel Som tjänar över 10 000 per månad med mindre än 15 minuter, arbetar en dag. Det finns ett liveexempelvideo på webbplatsen som illustrerar en 6.000 vinnande handel på ett dagligt diagram som tog mindre än 15 minuter på min dator. Efter det spenderar jag mer tid på att göra Kaffe på morgonen än jag handlar på min dator beskrivs systemet som ett jag tänkte efter år och år med att söka efter system för handel med Forex-marknaden. Sedan går han in i lite detalj på sin bakgrund, bara 25, trading På valutan sedan jag var 16, började med endast födelsedagspengarna från min mormor baserat på en tidningsartikel om Forex Har gjort varje misstag i boken och blåste ett konto efter det andra, övertygat om att det skulle Ändra om jag bara fortsatte att göra affärer. Det följer ett kontoutdrag som visar en vinst på 30 000 under januari och februari 2009, för mindre än 15 minuter om dagen. Det finns en ganska lång historia om hur LMT kom och det sammanfattas som hemligheten. Utnyttjar bekvämligheten med automatisering men med fullständig mänsklig styrning. Programvarans aspekt av systemet kontrollerar nuvarande långsiktiga trender, beräknar en exakt precisionspunkt, beräknar exakt stopp och tar vinstnivåer, håller dig i trenden så länge som möjligt Och tillåter dig att handla med mindre än 15 minuter om dagen på diagrammen. Den här planen, med automatiska indikatorer och fullständig handlare kontroll, gjorde mig mer pengar än jag någonsin sett. Webbplatsen fortsätter med, det här är det enda systemet som visat sig tjäna pengar för Alla som försöker det som har varit mitt bröd och smör längre än jag kan komma ihåg. SIX LMT Beta-testare från hela världen ger alla sina egna positiva återkopplingar innan en slutlig lista med verkliga skäl du behöver LMT just nu åter presenteras. Leveranserna är sedan detaljerade, ett enkelt språk 60-sidigt manuellt uppdelat i enkla steg en sju år gammal kunde följa. Dessutom ingår ett Custom Indicator-paket för Meta Trader 4 som är 100 mekaniska och 82 exakta där Finns också en rad videoprocedurer som följer med att du går igenom allt. Det finns en sista sektion om hur mycket systemet kostar plus förklaringen av den 8 veckan inga frågor om pengarna tillbaka garanti. Materialet som nämns på webbplatsen vi mottog Manual som faktiskt är 47 sidor, indikatoruppsättningen och åtkomst till videotutorialerna. Manualen är väldigt välskriven och mycket lätt att förstå. Strategin som ursprungligen utvecklats för dagbladet kan också handlas på 4 timmarsdiagrammen På dagbladet 10 -12 par handlas generera 8-10 affärer i månaden med potentiella vinster som sträcker sig från 100 2000 pips. LMT använder Meta Trader 4 för sina egna indikatorer och uppställningen är extremt väl dokumenterad. Här är en förnuftig Money Management avsnitt 2 av konto per handel max, lite på Trade size och sedan lite mer på olika tidsramar. Som per exemplet på webbplatsen visar anpassade indikatorer ett antal saker..Första mål. En oscillator som ser lite ut som en traditionell MACD-indikator. Dessa indikatorer och en extra uppsättning visuella kontroller gör ingångs - och handelshanteringen ganska mycket 95 mekanisk. Det finns 3 olika exitstrategier som kan blandas och användas som du önskar , Alla ger perfekt förnuft baserat på sin egen inställning till risk. Att sätta upp det här systemet i Meta Trader 4 är så enkelt som annonserat. Även om vi inte provade det på en 10-årig, var det mycket troligt att många 10-åringar skulle Kunna ställa in det här systemet, även de som aldrig har använt Meta Trader 4 innan vilket ska vara dem alla. Indikatorn är tydlig, liksom Ingång, Stopp och Målnivåer Stoppet är vanligen dubbelt det första målet, vilket är Acceptabelt stopp kan b E allt från cirka 30 pips till 120 beroende på det par som handlas. Avsluta beror på den utvalda strategin. Utgången av dagskartorna var svårt för oss. Vårt ljus nära tiden är midnatt GMT, så vi valde att handla 4 timmars tidsram. Vi är Ganska säker på att detta kan övervinnas genom att byta tidtabeller för mäklare eller något, vi gick inte så långt för att se in i det. Älsklingshantering, som nämnts ovan, är ljud på 2. Inget system som kan testas som vissa aspekter Av indikatorerna fungerar i realtid Men vi kunde köra det i realtid i ett antal veckor eftersom det verkligen är ett system som kräver lite tid och ansträngning, även på den 4 timmars tidsram vi valde. När vi startade , Det är ett fall att kolla var 4: e timme för en varning på Meta Trader 4-plattformen. En serie visuella kontroller och en del sunt förnuft för att göra hela handelsprocessen nästan 100 mekaniska. Det är tydligt, liksom Stop och First Target Nivåer Det kallas första målet eftersom, som nämnts abo Ve finns det ett antal olika förnuftiga utgångsstrategier som man kan tillämpa. Vi valde att tillämpa Aggressive-strategin. Det här är det som i grunden tar så stor nytta som möjligt av de större rörelserna. Det innebär att man i första hand flyttar Stop-nivån till att bryta jämn När det första målet är träffat. En aspekt som vi måste övervinna var vad man skulle göra med över natten, men vi kom fram med vår egen halvvägs husstrategi som vi var nöjda med. Över en 3 veckorsperiod gick vi in ​​10 affärer på 4 timmars tidsram över 10 valutapar Två trades förlorade, slog Stopp förlust innan du träffade Mål 1, 3 trades var raka jämnt och 5 var vinnande affärer Den mest lönsamma vinnande handeln var över 400 pips och den största förloraren var 85 pips Så vi slutade Upp, inte riktigt med 82 noggrannhet men säkert gjorde vi pengar. I vår begränsade exponering för detta system fungerade det och vi gillade det. Det är ett avslappnat sätt att handla och hanteringen tar lite tid eller ansträngning. Vi har lagt till det i våra system Vi Handelslista och Vi kommer att fortsätta att handla det framåt Vi kommer givetvis att ge uppdateringar längs vägen. Vi kontaktade aldrig support så det går inte att kommentera. PRO s Avslappnad handelstyp 95 mekanisk. CON s På 4-timmars tidsram är bit när du är Sover vad man ska göra med öppna affärer men det kan övervinnas som vi gjorde På dagstidningen i Storbritannien stänger stearinljuset vid midnatt GMT men vi är säkra på att det kan övervinnas på något sätt. Kom ihåg, dina kommentarer är viktiga om Du har använt eller bestämt dig för att använda detta system, vänligen bidra till samhället genom att rapportera tillbaka dina resultat. Medlemmar kan posta och prenumerera på trådar som den här. Og också få ett mail varje gång vi lägger in en ny recension. Dean Saunders Systems. Does Någon har erfarenhet av Dean Saunders-system, tack. Jag har för närvarande 10 Minute Forex Wealth Builder, som bara ska kräva 10 minuter om dagen, men det tar verkligen mycket längre tid än att jag undrar om det finns några användare som skulle vilja kommentera , Snälla. Jag var ganska orolig Att finna att det är påstått ett annat av hans dyrare system är en rip-off från ett annat forum, och börjar också tvivla på hans påståenden om den här också. Tack på förhand. Oct 11, 2009, 4 21 pm. Joined Oct 2009. Om du vill ha ett gratis system som kommer att fungera, ta en titt på posten jag har startat, kallad Sproule Trading System - Mycket enkelt när följt. Ursprungligen postat av fayalac. Xpat, jag förstår inte några saker, ursäkta om jag låter Oförskämd ibland, det är inte min avsikt Du gick med på den här sidan sedan november 2003, det är nästan sex år sedan och för Guds skull söker du fortfarande ett system som 10 minuter om dagen kommer att göra dig rik om jag var du skulle jag Gör en av 1 för att höra aidsproule råd, jag såg det och det systemet fungerar eller 2 ge upp och vara lycklig med mitt jobb Efter sex år borde du vara minst relativt framgångsrik, jag började lära mig en kille sedan maj i år och han är Gör redan bra med veckovisa vinst ranking från 20 till 60, vad är fel med you. hasnt Någon bombarderad på jag började lära mig en kille sedan maj i år och han gör redan bra med veckovisa vinstranking från 20 till 60 kommentarer. Jag är PMing fayalac för mer info, sharpish. Om det enda verktyget du har är en hammare, brukar du se alla problem som en spik - Abraham Maslow Det finns 10 sorters människor i världen som förstår binära, och de som inte - Anon Ed Seykotas Whipsaw Song Wlxk8 index 10 Nederlag Är tillfälligt Giving up gör det permanent Anon.

No comments:

Post a Comment