Monday 23 October 2017

Hdfc forex kund care uk


HDFC Bank kundservice nummer. HDFC kundservice nummer tillhandahålls för kunderna att veta om olika system som erbjuds av HDFC räntesatser och många andra detaljer relaterade till HDFC banken Housing Development Finance Corporation Limited var den första att få som i princip godkännande från RBI att Starta en bank i den privata sektorn HDFC är en ung och dynamisk bank med entusiastiska team och ungdomliga tankar som är fast beslutna att uppnå världsklass Indien Bank för att vara emot internationella standarder och bästa praxis när det gäller produkt - och serviceerbjudanden. HDFC kundservice nummer Indien. Kunder är Försedd med de tre kontaktnivåer där de kan ringa till kundvården för eventuella frågor om klagomål och om du inte är nöjd med de tjänster som tillhandahålls av kundvård, kan du också ringa upp klagomålen och även om kunden inte är nöjd , Kan du ringa den viktigaste nodal officer. Följande är de siffror där kunderna kan nå upp för sina tvivel kompl Kunder. Kunden kan komma i kontakt med kundservice och få tillgång till HDFC-kontona HDFC-kreditkort HDFC-lånets demokonton med siffrorna nedan. För kreditkortsrelaterade frågor kan kunder kontakta HDFC-kreditkorts kundservice nummer 1800 425 4332 gratis Från BSNL MTNL landline. For ömsesidig fond eller investeringstjänster kundservice nummer är 1800 22 1006.HDFC Grievance Kundtjänst Tollfritt nummer 1800 22 4060.HDFC Head Office Address. For de kunder som är intresserade av att känna HDFC Indien Head Office Adress du Kan klicka på Customer Care Info och känna till adressen och kontaktnumret som anges. För de kunder som har frågor eller klagomål om kreditkortsfrågorna finns också telefonnummer för enskilda städer och följande är siffrorna. HDFC Kundtjänst Chennai 6160 6161. HDFC Kundtjänst Delhi NCR 6160 6161.HDFC Kundtjänst Kolkata 6160 6161.HDFC Kundtjänst Mumbai 6160 6161.HDFC Kundtjänst Pune 6160 6161.HDFC Csutomer Ca Re Andhra Pradesh 99494 93333.HDFC Kundtjänst Assam 99571 93333.HDFC Kundtjänst Bihar 0612 6160 616.HDFC Kundtjänst Jharkhand 0612 6160 616.HDFC Kundtjänst Chandigarh 6160 616.HDFC Kundtjänst Indore 6160 616.HDFC Kundtjänst Jaipur 6160 616. HDFC Kundtjänst Patna 6160 616.HDFC Kundtjänst Maharashtra utom Mumbai 98906 03333.HDFC Kundtjänst Goa 98906 03333.HDFC Kundtjänst Gujarat 98982 71111.HDFC Kundtjänst Haryana 99962 43333.HDFC Kundtjänst Jammu Kashmir 1800 180 4333.HDFC Kundtjänst Himachal Pradesh Avgiftsfritt från BSNL-fastighetslåt 1800 180 4333.HDFC Kundtjänst Karnataka 99458 63333.HDFC Kundtjänst Kerala 98956 63333.HDFC Kundtjänst Madhya Pradesh 98936 03333.HDFC Cusotmer Care Chhattisgarh 98936 03333.HDFC Kundtjänst Meghalaya 1800 345 3333.HDFC Kundtjänst Tripura 1800 345 3333.HDFC Kundtjänst Nagaland 1800 345 3333.HDFC Kundtjänst Mizoram 1800 345 3333.HDFC Kundtjänst Arunachal Pradesh 1800 345 3333.HDFC Kundtjänst Manipu R 1800 345 3333.HDFC Kundtjänst Orissa 99379 03333.HDFC Kundtjänst Tamil Nadu 98406 73333.HDFC Kundtjänst Pondicherry 98406 73333.HDFC Kundtjänst Punjab 98153 31111.HDFC Kundtjänst Rajasthan 98750 03333.HDFC Kundtjänst West Bengal 98310 73333.HDFC Kundtjänst Sikkim 98310 73333.HDFC Kundtjänst Andaman och Nicobar 98310 73333.HDFC Kundtjänst Uttar Pradesh 99359n 03333.HDFC Kundtjänst Uttarakhand 99359 03333.HDFC Kreditkort Huvudkontoradress. Manager, HDFC Bankkort Division, PO Box 8654 Thiruvanmiyur PO Chennai 600 041.HDFC Bank Kundservice E-post ID. Kunderna är också försedda med kreditkorts kundservice E-post-ID där du kan hämta klagomål på kreditkortsrelaterade problem och HDFCs kundtjänst folk kommer lösa problemet med inom 10 arbetsdagar. HDFC Bank ger kunderna olika HDFC-tjänster där du kan få kundomsorgen information för alla enskilda HDFC Bank är de tjänster som tillhandahålls av HDFC. HDFC Bank Er Gå Allmän Försäkring för motor, hälsa, resor etc. HDFC Bank Hemsida Lån för Bostäder. HDFC Bank Värdepapper för Börs. Förutom information om kundvård som anges ovan kan du också hitta HDFC Bank relaterad information genom att besöka webbplatsen. Posts. perwinder 22 oktober 2010.info ett bedrägeri kommer att hända med citibank och hdfc bank Nya delhi Kära herre, jag heter Perwinder Singh, som bor i Gurgaon Jag skulle vilja informera dig om att mina tidigare pg-mates kommer att ansöka eller redan tillämpas För kreditkort i citibank, delhi eller noida under suvidha sparar konto via IQOR india pvt ltd, arbetade deras Namnen är som följer Yadav lämnade IQOR, kommer att gå med i fiserv Sharma khandelwal lämnade IQOR, kommer att gå med i fiserv Das arbetar i Hewitt associerade Shekhar De kommer att ta kreditkortet och inte betala tillbaka eller om de betalar den första delen så är deras motto att höja kreditgränsen och sedan dra tillbaka alla pengar och gått. De är skurkade av naturen. Jag hoppas att detta är användbart. Att sluta utfärda kreditkort till dem Thanks. i hade förlorat mitt betalkort befour 2 mounth efter att jag fick nytt betalkort efter 25 dagar fyller formuläret från hdfc bank men det hade blockerat efter bara 10 dagar och när jag pratade med kundvård exekutiv De dagarna jag gotted efter ett nytt betalkort från banksidan men efter 20 dagar har det blivit blockerat nu det är aktivt men jag kan bara använda det i hdfc ATM ingenting någon ATM servis det har visat fel var det propperligt sätt att inte kunna Läs kort så snabba så snart som möjligt snälla skaka det här och ge mig en upplösning Mitt betalkort nej, är 5264 1901 4453 4475 och hoppas jag kommer att ta emot upplösning från din sida väldigt snart har jag inte tid att besöka hdfc-filial och kontext med Kundservice. HDFC Bank Kundservice nummer 24 7 Tollfri hjälplinjen Ingen e-postsupport. HDFC Bank kundservice nummer. HDFC bank är en finansiell tjänsteleverantör i Indien Härifrån kan du få HDFC Bank kundservice nummer 24 7 Tollfri hjälplinje Nej Email Stöd och alla kontakter Bankens uppgifter Banken grundades tillbaka 1994 Den här banken är den största privatbanken enligt sina tillgångar och största indiska banken enligt marknadsvärdet. Banken har nått sådana höjder på kort sikt, att den också har några av sina filialer i Även i utlandet Banken har mer än 87.555 anställda. Att vara en stor bank uppstår ett behov av alla enkla kontaktuppgifter med all information och så har vi tagit initiativ till att tillhandahålla alla kundvårdsnummer och andra kontaktuppgifter genom vilka du kan kontakta Deras chefer är krångliga. Om du har något av frågan eller frågan relaterat till deras kreditkort, telefonbank, Suvidha, lån eller någon av deras produkter och tjänster kommer dessa kontaktuppgifter och kundservice nummer nedan att fungera som en hjälplinje för dig här Är alla kontaktuppgifter. HDFC Bank kundservice nummer. HDFC Bank Kundtjänst Tollfritt nummer. Dessa är kontakt gratis 24 7 hjälplinummer Om du vill ha någon information eller har en Ny fråga du bara behöver är att ringa upp de nedan angivna kontaktnumren Telefonen kommer att vara ansluten till HDFC Banks kundvårdspersonal som gärna löser dina frågor. Vi är säkra på att dina frågor kommer att lösas genom att ringa dessa kontaktnummer som det är Det snabbaste sättet att nå dem. HDFC Bank kundservice. För att få tillgång till varje värdefull kund i företaget har banken flera kundcenter och kontor i olika regioner, städer och stater. Så här har vi gett dem alla. Om du Vill söka efter kontaktuppgifter för närmaste filial till dig, så kan du söka genom att trycka på Ctrl F. HDFC Bank Kundtjänst. Kolkata HDFC Bank Ltd Dalhousie Branch, 4 Clive Row, Kolkata 700 001 Kontakt 033-44065165 Fax 033- 30273620 Telefon Banking Kolkata 6160 6161 Resten av västra Bengal Sikkim 98310 73333 CC Kolkata 33 22104332 Resten av västra Bengal Sikkim 1800 425433 2 Email. Bhopal HDFC Bank Ltd, 179, MP Nagar, Zone - II, Nära Hotell Lake Princes, Bhopal 4620 11 MP Kontakt 74898 60375 Telefon Banking Indore 6160 616 Resten av Madhya Pradesh Chhattisgarh 98936 03333 CC Indore 731 4074332 Övriga Madhya Pradesh 97525 4332 Email. Gurgaon HDFC Bank House, Vatika Atrium, A Block, Golf Course Road, Sector 53, Gurgaon 122002 Kontakt 0124 4664245 Fax 0124 4664243 Telefon Banking Delhi 6160 6161 Jammu Kashmir 1800 180 4333 Ghaziabad och Gautam Budh Nagar distrikt i Uttar Pradesh 99359 03333 Haryana utom Panchkula, Yamuna Nagar och Ambala distrikt 99962 43333 Email. Mumbai HDFC Bank Ltd Handelsvärld, C Wing, 11: e Golv, Kamala Mills Förening, Senapati Bapat Marg, Nedre Parel, Mumbai 400013 Kontakt 022 39383021 Fax 022 42197125 Telefon Banking Mumbai 6160 6161 Övriga Maharashtra Goa 98906 03333 CC Mumbai 022 28564332 Övriga Maharashtra 95610 94332 Email. Jaipur HDFC Bank Ltd, 3, Park Street, Jaipur-302001 Rajasthan Tel 9314091224 Fax 0141-2361949 Telefon Banking Jaipur 6160 616 Resten av Rajasthan 98750 03333 CC Jaipur 141 4004332 Resten av Rajasthan 1800 425 4 332 Email. HDFC Bank Key People Kontaktuppgifter. VD Aditya Puri, HDFCs bankkontor, Senapati Bapat Marg, Lower Parel Mumbai, Maharashtra, Indien Postnummer 400013 HDFC Bank Kundtjänstnummer 022 30966400 Fax 022 42197125 E-post IDExecutive Director Harish Ingenjör HDFC Bank House, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai, Maharashtra, Indien, Postnummer 400013 HDFC Bank Kundservice nummer 022 30966401 Fax 022 42197125 E-post ID. HDFC Bank Utländsk kundservice nummer. Här är kontaktnummer för utländska så att människor Bor där med sina bankkonton i HDFC kan också kontakta dem Här är alla utomlands kontaktnummer. HDFC Lån Kundtjänst Nummer. Om du har några frågor relaterade till någon av deras tjänster relaterade till Lånet eller vill ansöka om ett lån då du Kan enkelt kontakta dem via SMS också Här är hur. För hemlån SMS HDFCHOME till 56767.Om du vill spara din tid och inte vill stå i långa linjer utanför banken kan du registrera dig själv o N HDFCs nätbanking Genom nätbanking kan du göra bankaffärer på bara några klick. HDFC Netbanking Kundtjänst Kontaktnummer 1800 22 1006.HDFC Telefonbank. Du kan också göra transaktioner via mobiltelefonen utan internetanslutning. För mer information om telefonbank Kan kontakta det angivna kontaktnumret. Housing Development Finance Corporation Telefon Banking 1800 425 4332. Låntjänsterna är tillgängliga på alla dagar mellan 8 AM och 8 PM. Frågor och svar Frågor FAQ s. 1 Vad ska du göra om debetkortet inte fungerar. Om ditt betalkort stift inte fungerar blockeras Det händer när du anger en felaktig PIN-kod tre gånger i ATM, din åtkomst blockeras av säkerhetsskäl. Den aktiveras efter 24 timmar Använd ditt betalkort på bankomaterna efter 24 timmar med samma PIN-kod som är tillgänglig med dig. Om ditt konto fortfarande är otillgängligt, vänligen sök om ny PIN-kod. 2 Behöver jag separat anmäla mig till gratis mobila banker? Nej, om du är registrerad för SMS-banktjänster, kan du få tillgång till Toll Free Mobile Banking Balance inquiry service. 3 Hur kan jag ändra uppdatera adressen till mitt konto. Uppdatera via Netbanking. Login till NetBanking klickar du på Uppdatera kontaktuppgifter från toppmenyn och väljer Uppdatera adresstransaktion. Gå igenom listan över acceptabla adressdokument och skanna ett själv - attesterad kopia av ett sådant adressbevis för uppladdning Nu klickar du på Fortsätt, och du kommer omdirigeras till en sida med möjlighet att lägga till och ladda upp ett dokument. Verifiera detaljerna, lägg till dokumentet och ladda upp det. Hitta här till Fyll i formuläret. Skriv ut det färdiga formuläret. Fyll i din underskrift och självbevisad adressbevis. För Resident Indian Alla Giltiga adress-proof documents. For icke-bosatta indiska Alla Giltiga adress-proof documents. Sänd begäran via kurir, Post eller Bearer till närmaste Branch. You kan personligen besöka din närmaste fil. Fyll i ansökningsblanketten tillgänglig på Branch. Please bära din ursprungliga dokumentation för verifiering. 4 Så här blockerar du det förlorade kortet. Det här är de sätt som hjälper dig att blockera det kort du har förlorat. Login till NetBanking med ditt NetBanking-id och lösenord. Hitt på fliken Kreditkort och sedan på kreditkort Hot Listing at Vänster sida Detta kommer att ge dig en lista över kreditkort som är registrerade under NetBanking. Hitt på kreditkortet nr du vill hetlista. Välj orsaken till varma noteringar. Välj om du vill ha kortet återutbetalat. 5 Så här ändrar du mitt inloggnings lösenord. När du har loggat in kan du ändra ditt lösenord med alternativet Ändra lösenord i skärmens övre del. Du måste ange ditt nuvarande lösenord och det nya lösenordet du har valt i respektive fält . 6 Om jag har mer än ett konto kommer jag att få varningar för alla mina konton. Ja, du kommer Du måste ange kontonumren i ansökningsblanketten och välja de varningar du vill ha för kontonumren. 7 Vad är Insta-varningar. Det här är en väldigt användbar anläggning som skickar information om dina banktransaktioner. Varningarna är antingen händelsebaserade eller frekvensbaserade. När du registrerar dig för vissa varningar skickas de till dig antingen via SMS eller e-post eller båda. 8 Så här avaktiverar du Instaalert Service. Logga in på NetBanking med ditt kundidentifikationsnummer och NetBanking-lösenord. Hitt på Insta Alerts högst upp till höger på sidan. Välj det kontonummer som du vill registrera varningarna. Välj den Typ av varningar och klicka på delete. Once varningarna väljs hit på bekräfta varningarna kommer att vara De registrerade för samma. 9 Finns det ett PIN-nummer för att komma åt SMS-bank. Det finns inget PIN-nummer för att få tillgång till SMS Banking Du kan dock endast få tillgång till information från ditt eget konto från din mobiltelefon. Även om dessa sociala länkar kommer du att kunna komma i kontakt med deras Senaste erbjudanden och regelbundna uppdateringar Du kan lägga till dem eller följa dem och få det att hända. Det var alla möjliga kontaktuppgifter genom vilka du kan kontakta och kontakta sina kundvårdspersonal och få dina frågor lösas. Om du vill ha mer information kan du besöka Deras officiella hemsida. Du borde också ta en titt på detta. HDFC-bankens kundnummer. Inskickad av MRS SKaur inte verifierad fre, 05 04 2013 - 11 36:00. HDFC NRE NRO-konto NIGHTMARE Jag har sömnlös natt att hantera och ringa som Dess dagstid i Indien NRI kundvård NAUSHEEN ANSARI 1 Jag skickar 3 ansökningar i senaste 6-7 veckor för att uppdatera mitt nya mobilnummer och kontaktadress REFUSAL FIRST application-Signaturen inte matchar jag signerade på samma sätt som jag använder för att göra e Verytime - Dokumentet inte självbevisat 2. Ansökan Avslagshandling jag har skickat för att ändra adress, har inte företagslogotyp på den eftersom den skrivs ut på nätet 3: e ansökningsavslag om jag vill ändra adressen min ger indisk adress Rolig sak är jag fortfarande undertecknad på samma sätt, ja Jag bekräftade mina stöddokument den här gången men varje gång det nya felet någonting som NAUSHEEN ANSARI inte tycker om, så vägrar det jag är NRI, inte ens indisk medborgare nu har aldrig indisk kontakt, ge aldrig dem sedan jag öppnar mitt konto Var jag ska ta med Min lokala adress om jag aldrig har det jag sa ok lämna det, vänligen ändra mitt mobilnummer är det inte säkert mitt gamla nummer har redan gett någon annan något jag gör meddelandet går till det numret INGEN LISTEN NAUSHEEN ANSARI HAR INTE BARAIN ELLER ALLMÄNNA GEMENSAMMA SÄLJ MIG EAMIL SÄLJER MIG KAUR ELLER SIR, SOM JAG SÄLJD AT DU SKAL LÄRA SÄRSKILDA GRUNDLÄGGANDE SÄRSKILDA OM DU INTE VET PERSON DU HANDLAR MED SKRIV SIR MADAM och sa att jag är kvinna får jag fortfarande ett mail som säger Kära S Ir Nausheen ANsari bryr sig inte svara på mitt mail även efter 3-5 dagar jag tror att de aldrig läser min e-post, de skriver även fel stavning i mitt land, jag bara gissa det, vad de pratar om Igår skickar jag klagomål till klagomålen som bifogas alla mina E-postmeddelanden Idag mottog jag email från Nausheen ANSARI säger Kära SIR skicka din indiska adressadress om du vill uppdatera din adress. Jag förstår inte vad HDFC-hantering inte ser på vad det här gör. Mitt HDFC-konto kan jag inte uppdatera mitt nya mobilnummer på grund av den här underbara NRI-kundservicedeskens företrädare Hälsningar SKaur. Submitted av Ankuran Saha inte verifierad onsdag, 27 02 2013 - 6 20:00. Jag har ansökt om ett personligt lån i HDFC Bank Agartala Branch Och min ansökan blev accepterad 23756260 Igår 26 februari 2013 ringde jag från banken och jag slutförde formaliteterna och gav tjänstemannen checkar 24 nos då lånet var i två år, men jag Lämnade beloppet tomt Han berättade för mig att det inte kommer att vara ett problem eftersom betalningsmottagarkontot endast är HDFC-personligt lån. Dessutom berättade han för mig att EMI-beloppet kommer att bli SMS-meddelat till mig idag och i dag kommer beloppet att krediteras till mitt konto Men varken SMS kom eller amont krediteras. Jag vill ta med det till meddelandet om högre auktoritet att varför jag inte ens är informerad om mitt EMI tills nu Varför tjänstemannen har tagit tomma kontroller från mig Om det är något problem som jag Bör kontakta. Varför HDFC-personer inte är förbundna med vad de lovar eller säger. Skt. Saha Agartala. Sändes av Pooja Baijal inte verifierad fredag ​​den 22 02 2013 - 3 07:00. HDFC NRE NRO Bankerfarenhet har varit en mardröm Jag har ändrat mitt telefonnummer Nyligen och även min utländska adress jag mailade adressändringsformuläret tillsammans med min leasingkopia, mobilräkning och äktenskapsintyg som bevis på förändring av min indiska adress till utlandet PO Box-adress, detta är början på en annan mardröm Killen heter Nausheen Ansari sittande på Customer Service Desk, Mumbai, började skicka vanliga vägranmeddelanden utan att läsa mina svar och berättade för mig att en Min signatur är annorlunda. Jag vet inte vilket dokument han pratar om. B Bekräftelse krävs vilken adress som ska uppdateras, även om min blankett och ansökningsblankett klart anger Den c Adressen som nämns i äktenskapsintyget skiljer sig från adressen på ansökan och inte självbevisad Jag vet inte vilken typ av utbildning han har han kan inte relatera 2 2, Adress i äktenskapsintyg är den adress som jag vill uppdatera till, The Webbplats som gav ansökningsformuläret inte nämnts självbevisat, Äktenskapsintyg är Govt of India Bevisat dokument Jag vet inte vad mer den här killen behöver d Kopia av bankdeklaration är netto nedladdad och ej självbevisad Vad är det som hämtas online Det är e-uttalande Från den vanliga amerikanska banken alla inkluderade Govt of India ambassaden och USA: s ambassad accepterar det den här killen försöker att agera som om han är större än båda också för självbevisning ingenstans det Nämns på HDFC-webbplats e Kopia av mobilräkning är nedladdad på nätet och inte i mitt namn Återigen är många fakturor mindre i USA, om den här killen inte ens vet HDFC skickar papperslösa e-uttalanden Jag sa också till Nausheen Ansari att mitt namn är I räkningen om han tar smärtan att läsa räkningen från början till slut men jag antar att han är en kungkonung som inte vill läsa den. Jag hoppas att hdfc sorterar denna fråga ut ASAP. Inges av prathap n inte verifierad på Thu , 24 01 2013 - 4 02:00. Inges av deep jacob inte verifierad måndag, 02 04 2012 - 6 29:00. Hidden Charges on HDFC Kreditkort. Tyvärr är jag en hdfc kreditkortsinnehavare jag har hållit den i mer än ett år av Nu och jag har inte förtjänat någon rupeeförmån utav det här kortet Istället förlorade jag mina hårdförtjänta pengar i form av finansiella avgifter. Beloppet som visas under ac-uppgifter är väldigt vilseledande, särskilt det minsta belopp som jag har betalat enligt minsta Förfallna, men banken har debiterat ränta för sen betalning i min Nästa månad uttalande Detta har hänt många gånger Då kan jag inte förstå vad som är nödvändigt för den här bullshiten Min Due Jag har inte förklarats av några hdfc myndigheter angående dessa typer av avsiktliga vilseledande tekniska termer när jag tog det här kortet eller där efter medan i händelse av Andra bankkreditkort, antingen det är tydligt nämnt med begripliga formuleringar på deras webbplats eller deras myndigheter skulle förklara och få oss att förstå. Detta kort är ett komplett slöseri, eftersom jag inte har fått några pengar tillbaka på någon av mina utgifter, även i stor summa. KAN NÅGON HJÄLP ME MED PROCEDURER FÖR ATT FÅ RID AV DENNA KORT ESCAPE FRÅN DENNA KVINNANDE CHEATERS. Submitted av Pratap inte verifierad på lör, 31 03 2012 - 05 05. Det har varit 2 år nu och till dess att jag inte har mitt personliga bankir telefonnummer kan jag inte För att klargöra eventuella quaries jag försökte nå dig många gånger men inget svar jag förstår fortfarande inte varför ska jag behålla en klassisk acount när ingen av tjänsterna uppfylldes som var lovat att jag skulle l Ike att säga upp det ASAP önskar att du kanske är lite utbildad Tack Purnima 9951123197 8 Ac 03641930003722.Skickad av Sheikh inte verifierad på lör, 10 03 2012 - 6 52 pm. Här sir, jag är sheikh från Bangalore och jag har ett lönekonto i Hdfc bank från ett år men nu en dag obekvämt beloppet dras av från mitt konto med min vetskap till nu omkring 800rs jag antar att jag skulle be dig att försäkra mig om ovan med anledning jag hoppas att någon kommer tillbaka mig snart tack , Sheikh 9844549942 sheikh dot azzu på gmail dot com. Submitted av anonym inte verifierad tis 06/03 2012 - 1 26pm. My namn är sajitha ratheesh, det här är att informera dig om att mitt avstående belopp använder sb konto, men det var lönekonto Innan 1 år använde jag inte som ett år, nu använder jag samma konto som lönekonto för nytt företag, jag har också gett begäran för att ändra mitt sb-konto till lönekonto nära att hålla över Rs 10000 i mitt konto med Din kunds instruktion Bryr sig om människor men i den här månaden 03 03 2012 kommer banken åter att debitera rs 3284 75 till 5 gånger från mitt konto samma dag utan någon annan information jag har gett mitt mobilnummer och mail dessa människor är inte ansvariga för att själva tro på tjänsterna av Hdfc bank så vänligen avstå samma belopp till samma hdfc bankkonto sajitha ratheesh, 00201050156640, ravipuram filial, kochi. Sändes av Anup Singh inte verifierad på tis 09 02 2012 - 3 12 am. Jag hade en transaktion via HDFC ATM för mobil laddning Värt 350 INR den 31 december 2011 Jag har inte fått någon balans i mitt mobila till datum eller mina pengar har återbetalats Jag har följt upp med Vodafone och HDFC för min 350 Rs tills nu Denna bank skämtar inte riktigt mot sina kunder Varje gång de Bara köpa tid och låt dig besvikna Nu är situationen Vodafone säger att ha ett samtal med HDFC-folk och samma sak när du frågar HDFC Det här är den patetiska tjänsten jag någonsin har upplevt Jag byter mitt konto till Axis nu och vill verkligen inte ha min Besparingskonto eller kreditkort med den här banken. Det blev sämre kundvårdspersonal och patetisk service för sina kunder. Skämtar på dig. I besvikelse, Anup Singh 91 9830248692.Sänd av anil inte verifierad ons ons 08 02 2012 - 10 47 pm. deär sir , Idag den 8 02 2012, gick jag till HDFC atm 3045 gitti khadan nagpur för att ta ut pengar med hjälp av mitt SBB-ATM-betalkort med SBI-konto nr - 11281053108 Kontanterna var inte dispenserade och meddelandet kom inte att klara av att behandla temporärt och Slip inte skrivs ut jag gick igen till sbi atm maskin och ta ut pengar rs 7000 och hittade atm slip när jag såg balans i slip Jag blev förvånad över att balans var mycket mindre när jag kollade mitt konto på netbank, blev jag förvånad över att se ATM WDL Rs 7000 från ATM 3045 HDFC LTD NAGPUR OFF SITMAIN Därför ber jag dig att sätta tillbaka Rs 7000 som jag inte fick från HDFC ATM MACHINE gitti khadan nagpur, men debiterad. Inskickad av BIJAYA KUMAR MARTHA inte verifierad tis 31 01 2012 - 3 59 pm. Jag skulle l Ike för att ge en kommentar om HDFCs kundservice på 26 december 2011 skickade jag mitt obligatoriska dokument för att öppna ett lön - och ersättningskonto Anil Kumar Sahu, personliga bankiren på Pradip Branch berättade för mig att det tar 4-7 dagar att ta emot din A C nej och ATM-kort Efter 7 dagar ringde jag till paradisbranschen och frågade efter min A-herr Anil berättade att det tar 4 dagar det här är jag verkligen upprörd efter att ha ringt så många också förra månaden träffade jag Anil sex gånger och ringde i hans Mobil 9938400595 land linje så många jag ringer i mobilen fick han inte och om jag ringde i landlinjen sa andra killen till mig, herr Anil är upptagen, ring eftermiddag. Eftersom jag redan har en NRI En c-kund nr 32967802 personlig Saving A c I HDFC-banken ser jag aldrig den här typen av den här typen av arbetstagare bara HDFC minskar märket unikt namn Jag hoppas så snart jag kommer att få ett fruktbart namn är Bijaya kumar Martha, mobil nr -08658556653 och ID-bijayamartha på yahoo dot com.

No comments:

Post a Comment